Διδάσκοντες:
Faculty Instructor:
ECTS:
Κωδικός Μαθήματος:
Code:
Κύκλος / Επίπεδο:
Cycle / Level:
Υποχρεωτικό / Επιλογής:
Compulsory / Optional:
Περίοδος Διδασκαλίας:
Teaching Period:
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Course Content:
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Learning Outcomes:
Ο/η φοιτητής/τρια που θα έχει ολοκληρώσει επιτυχώς το μάθημα θα είναι σε θέση να:
1. Διαθέτει γνώση της εξέλιξης και της διαμόρφωσης των ΜΜΕ και της δημοσιογραφίας στην Ελλάδα.
2. Κατανοεί το ρόλο των ελληνικών ΜΜΕ στη κοινωνία και πολιτική.
3. Διαθέτει γνώση για την αγορά των Μέσων στην Ελλάδα.
4. Κατανοεί τις σχέσεις Πολιτικής Εξουσίας και ΜΜΕ.
5. Κατανοεί τις αλλάγες στο χώρο των παραδοσιακών Μέσων και την εμφάνιση των κοινωνικών δικτύων.
Βιβλιογραφία:
Bibliography:
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
- Σκαμνάκης, Α. (2020) ‘Πολιτική Εξουσία και ΜΜΕ στη σύγχρονη Ελλάδα (1821-1940)’, Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζυγός.
- Παπαθανασόπουλος, Σ.(2004) ‘Πολιτική και ΜΜΕ’, Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτης.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
- Δεμερτζής Ν., Σκαμνάκης Α. (Εισαγωγή-Επιμέλεια) ‘Τα Περιφερειακά ΜΜΕ στην Ευρώπη’. Εκδόσεις Παπαζήσης, 2000.
- Ινστιτούτο Νεοελληνικών Ερευνών ‘Ο Ελληνικός Τύπος: 1784 έως σήμερα. Εκδόσεις Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 2005.
- Λέανδρος Ν., ‘Πολιτική Οικονομία των ΜΜΕ’. Εκδόσεις Καστανιώτης, 2000.
- Φραγκονικολόπουλος Χ. (Εισαγωγή-Επιμέλεια) ‘ΜΜΕ, Κοινωνία και Πολιτική’. Εκδόσεις Σιδέρης, 2005.
- Ψυχογιός Δ., ‘Τα Έντυπα Μέσα Επικοινωνίας’. Εκδόσεις Καστανιώτης, 2004.
- Hallin D. C. and Mancini P., ‘Comparing Media Systems’. Cambridge University Press, 2004.